Friday, July 8, 2011

[ME2DAY] DARA's IN HONG DAE WITH HER GUITAR! [puto] .


두둥… 미래의 홍대여신 싼쿠스틱의 고민.. 기타 잘치시는분들~ 저 좀 도와주세용! 나는 왜?!? 기타를 치는데 가야금 켜는 소리가 날까요?!? 띵가띵가에요 정말..ㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 왼손 코드잡는것도 문제지만 오른손이.. ㅋ 열심히하면되겟죠?!? ^_^;;;

Tada… Wrapped up and worried about the Hongdae show.. To other good guitar players~ Help me a little! Why me?!? *A sound being born from playing?*?!? Totally, “ding-ga ding-ga”..ㅠㅠㅋㅋㅋㅋㅋㅋ My left hand is having a problem with the right.. ㅋ I’ll work at it, ok?!? ^_^;;;
Posted by Randa @ love Dara

No comments:

Post a Comment